Mukadimah

Assalamualaikum w.b.t semua.. ini merupakan post saya yang pertama. Jadi, sebelum saya membuka tirai blog saya ini, saya nak kongsikan kenapa saya memberi nama blog saya  “Ainaacare”. Sebenarnya, saya merupakan pelajar tahun kedua Universiti Malaysia Kelantan dan mengambil kos Keusahawanan Kesihatan. So, saya nak menjadikan blog ini sebagai perantaraan saya untuk berkongsi info-info kesihatan. Contohnya,
 cara pemakanan yang betul mengikut sains dan islam, cara kita nak kira BMI yang betul, senaman yang terbaik untuk organ-organ yang tertentu, dan lain-lain lagi. Take note yea semua, Dia telah anugerahkan kita tubuh badan yang sihat. Dan kita pula dipertanggungjawabkan untuk menjaga dan menghargai dengan apa yang kita dapat. 

No comments:

Post a Comment

comparison

Compare and Sharing

Assalamualaikum w.b.t dan selamat sejahtera. Sihat ke sahabat-sahabat ainaa harini? Musim tengkujuh dah dekat. Walaupun sesetengah kawasan ...